Кошик порожній
Повернення та обмін
Обмін товарів здійснюється не пізніше 14 днів після оформлення замовлення у випадках, якщо:
– Отриманий і перевірений при кур’єрі (при менеджері в офісі самовивозу; при операторі на відділенні Нової Пошти) товар має дефекти; не відповідає потрібному кольору, розміру тощо, якщо про це не було зазначено в описі/не озвучено менеджером при оформленні заявки.
– Не підійшов через інші причини і обставини за умови збереження товарного вигляду і наявності товарного чеку/рахунку-фактури.
Товар може бути обміняний на аналогічну модель тієї ж вартості; на інший виріб з доплатою або компенсацією коштів. Заявки на обмін приймаються менеджерами по телефону, а також по електронній пошті. Іншим способом може бути оформлення нового замовлення з інформацією про обмін, зазначеної в примітках або коментарях до замовлення. У разі обміну вартість доставки оплачується клієнтом самостійно. Магазин оплачує транспортні послуги тільки в разі, якщо клієнт отримав не те замовлення або товар неналежної якості.
Запит на повернення коштів можливий протягом 14 днів з моменту покупки у випадках, якщо:
– Клієнт при кур’єрі/при операторі поштового відділення переконався в невідповідності товару; було доставлено інший виріб; посилка і її вміст виявилися з браком.
– Замовнику не підійшов придбаний виріб в силу об’єктивних причин і обставин за умови збереження товарного вигляду і наявності товарного чеку/рахунку-фактури.
Гроші повертаються протягом трьох банківських днів після отримання товару Магазином наступним чином:
– готівкою, якщо оплата здійснювалася кур’єру/менеджеру компанії/післяплатою в поштовому відділенні.
– на банківську карту або рахунок в разі передоплати або за персональним бажанням заявника.
Заявки на повернення коштів приймаються по телефону або по електронній пошті. Послуги зворотної доставки/відправки оплачуються покупцем або Магазином тільки в тому випадку, якщо з вини співробітників було надано не той/бракований/невідповідний товар.